Українська команда розробників Turbo Rocket Games, серед яких – 22-річний шачанин Сергій Доценко, переміг у міжнародному конкурсі Google AdMob Student Challenge 2016 із із додатком гри Dragon Sim Online. У цьому конкурсі брало участь понад 100 студентських команд з усього світу, про що ще наприкінці серпня повідомлялося на офіційному блозі Google-Україна. Престижний конкурс від компанії проходив по всьому світу, тож випробувати свої сили ризикнули й українські студенти Києво-Могилянської академії, де тепер здобуває ступінь магістра Сергій Доценко. На українську команду чекали декілька етапів добору та нелегка боротьба з конкурентами.
Сам Сергій розповідає, що ідея податись на конкурс належить його одногрупнику Володимиру Дученчуку, з яким разом навчаються вже шостий рік та працюють над різноманітними програмами. Одна з них – Dragon Sim Online, яка й стала переможцем міжнародного конкурсу, пригодницька гра з драконами, з анімацією їх польотів і битв, прокачуванням своїх драконів, можливістю мультиплеєра. У грі – багато несподіванок та вражаючих спецефектів. Середня оцінка програми в Google Play склала 4,5 бали, а станом на початок вересня її скачало вже понад 500 тисяч користувачів. За умовами конкурсу студенти повинні були розробляти мобільні додатки і монетизувати їх за допомогою AdMob.
Загалом над розробкою додатку працювало четверо студентів: Володимир Дученчук, менеджер команди, ігровий дизайнер Ярослава Гирилишена, програміст Ілля Бакуров, бекенд-розробник Сергій Доценко. Майже два місяці команда працювала над додатком. Не завадило роботі й те, що дехто з членів команди перебував у Канаді, де здобував науковий ступінь. Спілкувалися за допомогою скайпу та засобів, які допомагають менеджети процес розробки.
Сергій розповідає, що команда доклала чимало зусиль, аби гра з’явилася на світ. Сам же хлопець займався веб-розробкою, одногрупник Володимир – розробкою гри. Тож поєднавши можливості, хлопці й змогли досягнути такого результату в конкурсі. Заслуга Сергія в тому, що він зробив можливим грати в цю гру не лише одному користувачу на своєму телефоні, а й он-лайн разом зі своїми друзями через мережу Інтернет. «Також я створив можливість зберігати прогрес гри в мережі, щоб можна було грати гру на різних пристроях. Наприклад, у гравця є планшет і телефон, він хоче почати гру на планшеті, а потім продовжити її на телефоні», – каже Сергій.
Задоволений досягненням студентів й викладач Сергія та Володимира Андрій Глибовець, доцент кафедри мережевих технологій НАУКМА: «Вони вміють розвиватися в тих напрямках, в яких їм цікаво, шукати щось нове, а ми намагаємося їм допомогти в цьому, щоб вони могли зростати професійно», – коментує викладач на ТРК «Україна» в сюжеті новину про перемогу студентів.
В Google-Україна гововрять, що основним завданням було не просто створити гарний додаток, а й навчити студентів заробляти інтелектуальною працею, оскільки в компанії, засновниками якої були студенти, приділяють багато уваги студентським програмам, і дуже пишаються, що саме українські студенти перемогли в Google-програмах. Переможців чекає тижнева поїздка у Сан-Франциско, де в головній штаб-квартирі Google вони стануть героями рекламного ролику про свій додаток.
Віта ШЕПЕЛЯ.